Prijavu promjene korisnika vodne usluge (zbog promjene vlasništva, zakupa, najma ili drugog razloga) dužni su izvršiti sadašnji korisnik vodne usluge te novi korisnik vodne usluge na slijedeći način i u slijedećim rokovima: sadašnji korisnik vodne usluge dužan je u roku do 15 dana od dana nastale promjene korisnika vodnih usluga prijaviti tu promjenu isporučitelju vodnih usluga i dostaviti vjerodostojne dokaze. U istom roku promjenu korisnika može prijaviti i novi korisnik vodne usluge te dostaviti vjerodostojne dokaze.
Ako u tom roku promjenu korisnika nije prijavio prethodni korisnik vodnih usluga, u roku od idućih 15 dana, dužan je promjenu korisnika vodnih usluga prijaviti novi korisnik i dostaviti vjerodostojne dokaze.
Pod vjerodostojnim dokazima smatraju se ugovor o kupoprodaji nekretnine, rješenje o nasljeđivanju, ugovor o zakupu prostora ili najmu stana odnosno drugi dokazi kojima se dokazuje pravna slijed ovlaštenika korištenja nekretnine.
Kod promjene korisnika vodnih usluga potrebno je podmiriti isporučitelju vodnih usluga sve dospjele račune i ostala potraživanja temeljem isporuke vodnih usluga.
Korisnik vodnih usluga koji se u evidenciji isporučitelja vodnih usluga vodi kao korisnik ostaje u statusu obveznika plaćanja vodne usluge sve dok isporučitelju vodnih usluga ne dostavi dokumentaciju o promjeni statusa korisnika vodnih usluga, s očitanim stanjem i datumom očitanja vodomjera odnosno dostavi podatak s kojim stanjem vodomjera se mijenja status korisnika vodnih usluga.
U razdoblju od stvarno nastale promjene korisnika vodnih usluga pa do prijave promjene korisnika vodnih usluga isporučitelju vodnih usluga, prethodni i novi korisnik solidarno odgovaraju za plaćanje vodnih usluga.
U slučaju kad isporučitelj vodnih usluga dozvoli promjenu korisnika vodnih usluga temeljem ugovora o zakupu ili ugovora o najmu odnosno drugog pravnog temelja kojim se ne mijenja vlasništvo nekretnine te vlasnik nekretnine i zakupac odnosno najmoprimac postignu dogovor da novi korisnik vodnih usluga bude zakupac odnosno najmoprimac tijekom trajanja njihovog pravnog odnosa, vlasnik nekretnine solidarno odgovara za plaćanje vodnih usluga.
U slučaju prodaje građevine odnosno nekretnine, vlasnik građevine odnosno nekretnine i kupac dužni su prije prodaje građevine odnosno nekretnine provjeriti stanje duga za vodne usluge i izvođenje priključka prema isporučitelju vodnih usluga te platiti dug, a u suprotnom isporučitelj vodnih usluga će za nepodmireno dugovanje teretiti osim bivšeg vlasnika i novog vlasnika građevine odnosno nekretnine, temeljem solidarne odgovornosti.
Dan promjene korisnika vodnih usluga na nekretnini već priključenoj na komunalne vodne građevine je dan početka korištenja vodne usluge javne vodoopskrbe i/ili javne odvodnje te s tim danom korisnik vodnih usluga postaje obveznik plaćanja vodne usluge.
- Prijavu promjene korisnika vodne usluge može se izvršiti uz dostavu potrebne dokumentacije (ugovor o kupoprodaji nekretnine, ugovor o najmu prostora, ugovor o zakupu poslovnog prostora, zapisnik o primopredaji nekretnine sa podacima o stanju vodomjera prilikom primopredaje):
- U prostorijama Odnosa s korisnicima u prizemlju zgrade Međimurskih voda d.o.o. u Ulica Matice hrvatske 10, Čakovec
- putem emaila: korisnik@medjimurske-vode.hr ili voda@medjimurske-vode.hr
- poštom na adresu: Međimurske vode d.o.o. Čakovec, Ulica Matice hrvatske 10, 40000 Čakovec
Više informacija možete dobiti na telefone: + 385 40/373-732 i + 385 40/373-733