Umjetnost pijenja vode
11.01.2017.

Pijenje vode je više od samog naslanjanja staklene čaše na usne i gutanja. S malo više osviještenosti, način na koji pijete vodu može ozbiljno promijeniti vaš život.pipa_casa Za neke to znači da neće morati trčati na malu nuždu po cijeli dan, neki će se riješiti masivnog podrigivanja poslije jela, a neki bolnog osjećaja sitosti i nadutosti nakon jela. Sve to može doći s malim, jednostavnim promjenama.

Sve to moguće je uz primjenu ovih jednostavnih pravila:

1. Prije svega, sjednite i popijte (baš kao što biste trebali sjesti kad jedete).

2. Uzmite gutljaj, nemojte ispijati cijelu čašu. Mali gutljaj, gutanje, disanje. Ponovite.

3. Pijuckajte vodu tijekom dana. Ako progutate previše vode odjednom vaše tijelo zapravo ne upija tu tekućinu. Većina toga samo prođe kroz vas.

4. Temperatura vode treba najmanje biti sobna. Toplo je uvijek bolje. Hladna i ledena voda doslovno gasi vašu probavnu vatru.

5. Nakon jela popijte samo mali gutljaj vode. Ako pijete previše dok jedete, vaš trbuh neće imati dovoljno prostora za probavne akcije. Zapamtite ovo pravilo: ispunite vaš želudac 50% hranom, 25% vodom i ostavite 25% praznog prostora probavne procese.

6. Iz istog razloga, ne pijte puno vode prije ili nakon obroka. Kao što smo već rekli – ispunite stomak 50% hranom, 25% vodom i ostavite 25% prazna.

7. Pijte kad ste žedni. Žeđ je prirodni poriv koji treba poslušati. To znači da tijelo treba vodu.

8. Što se tiče količine, mi smo svi različiti, različitih veličina s različitim dijetama i načinima života. Univerzalno pravilo od osam čaša dnevno se jednostavno ne može primijeniti na svakoga. Naravno, čudesno ljudsko tijelo ima vlastiti ugrađeni mjerni sustav: žeđ. Ako ste žedni, pijte vodu. Kada slušate signale žeđi i pijuckate vodu tijekom dana imat ćete pravu mjeru.

9. Vaš urin je još jedna provjera je li vaše tijelo dovoljno hidratizirano. Trebao bi biti prilično bistar i boje slame. Ako je tamno žut trebate piti više.

10. Vaše usne su još jedan pokazatelj. Ako su suhe, vjerojatno je vaše tijelo dehidrirano.

Pravila su vrlo jednostavna, možda čak i očita. No, mogu napraviti ozbiljnu promjenu u načinu na koji se osjećamo na dnevnoj bazi. Važno je pravilo da postanemo svjesni onoga što jedemo i pijemo te da osluškujemo signale tijela. Nemojte zanemarivati žeđ. Bilo da se radi o jedenju, pijenju, kupanju ili bezbroj drugih prirodnih ponašanja kojima nikad nismo pružali neku posebnu pažnju, znanost nas uči idealnom načinu kako da to učinimo kako bismo se osjećali što je bolje moguće.

Ostale vijesti

Komentari nisu omogučeni.